tisdag 7 juni 2011

Växasäng


Ikväll har vi varit och köpt en säng till lillen via Blocket. Det är en växasäng som går att dra ut allt efter att barnet växer. Känns kanske lite dumt att köpa en riktig säng redan nu men han kommer ändå behöva en och det kändes som det var lika bra att köpa sängen nu när vi hittade en vi ville ha. 

Furu är dock inte min melodi varför den ska målas, självklart vit :), vilket betyder ännu mer att måla här hemma. Just nu känns det lite övermäktigt med allt målande när man har en liten att ta hand om men jag är lite på det sättet, när jag väl kommit igång vill jag hinna med så mycket på en och samma gång.

Nu ska jag titta på ett av mina favoritprogram, Property ladder, som går på tv8. Tänk om man kunde köpa och renovera hus/lägenheter och sedan sälja vidare, vad kul det hade varit! Ha det bra i sommarvärmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar