söndag 5 juni 2011

Fina barnrum





Vid letande efter inspiration till sonens rum hittade jag dessa fina bilder från amerikanska Pottery Barn. Det ser kanske lite väl perfekt ut för att vara barnrum men fina är de. Jag som gillar att ha ordning och reda hemma kommer antagligen må lite halvdåligt i början när sonen börjar leka ordentligt och dra fram leksaker över hela golvet men det är bara att vänja sig antar jag :), nu dröjer det ett tag till dess så jag hinner kanske vänja mig vid tanken.

Här hemma ser det just nu ut som en målarverkstad, "balkongbordet" är slipat och målning har påbörjats, håller även på att måla en resväska (låter kanske lite udda men ni ska få se bilder senare), två sängbord har slipats och skall målas m.m. Nu är det snart sängdags, både sonen och mannen sover gott. God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar