söndag 26 juni 2011

Ny prylhylla klar



Idag blev jag äntligen klar med denna prylhylla, är faktiskt väldigt nöjd med den. Det är lite pillrigt att sitta och mäta och klippa ut pappersbitar, speciellt när hyllan inte är helt rak. Hyllan har min pappa fyndat åt mig på loppis och jag har sedan målat den.

Jag har inte bestämt än om den skall upp på väggen i sonens rum, är rädd för att det kommer bli för babyblått och puttinuttigt i hans rum, men det går ju alltid att ändra på när han blir äldre, han är ju puttinuttig nu :).

Fler saker är nästan klara här hemma, tallrikshyllan är målad och ska bara få lite ankarkrokar om jag hittar några sådana och två sängbord är målade, där saknas lådbeslag, bilder på dessa kommer när de är helt färdiga. Ha en trevlig söndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar