onsdag 15 juni 2011

Skrivbordshörna


Hej alla glada! Just nu är jag inne i period då jag inte tycker att jag hinner med något hemma, inte så konstigt kanske när man har en 2,5 månaders bebis hemma och det är BVC-besök och sångstunder m.m. Det pysslas därför inte så mycket men däremot målar och målar jag på möbler på kvällarna när lillen har somnat, bilder kommer förhoppningsvis snart. 

Bjuder idag på en bild från vår skrivbordshörna i gästrummet, blivande barnrummet. Skrivbordet är inhandlat för en billig peng på en loppis i Norrland och ommålad samt att jag har bytt beslag till lådorna. Rummet är lite New England-inspirerat, stjärntavlan har min man satt ihop av bräder och jag målat. Skrivbordet kommer nog att få vara kvar i sonens rum, kan vara bra att ha när han blir äldre. Nu ska jag passa på att måla lite vidare. Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar