onsdag 13 juni 2012

Inspiration matplats

I förra inlägget skrev jag att det skulle bli roligt med EM - inte lika roligt längre i och med Sveriges förlust, usch vad dåligt de spelade. Hinner inte se lika mycket fotboll som jag hade velat, just nu lägger jag ner ungefär 2-2,5 timmar om dagen med att få sonen att somna, inte kul alls, tar så mycket energi. När han väl somnat så sover han bra men det är just det där med att somna som är problemet. Tror att förskolestarten i augusti kommer lösa det hela, hoppas på det.

Jag är inte nöjd med vår matplats i köket och tänker ofta på hur jag skulle vilja ha det. Det får dock bli i nästa boende, vi går i hustankar, som vi ändrar någonting. Visar lite inspirationsbilder nedan på matplatser, gillar framför allt stolarna på alla bilderna som kommer från Sköna hem.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar