fredag 30 december 2011

Nyårsdukning

Nyårsafton imorgon, har ni era menyer klara? Vi ska ha 3-rätters som hör nyår till, blir det gott lägger jag ut recepten här på bloggen! Visar en nyårsdukning från förrförra året där jag gick ut och plockade lite rönnbär och granris som jag satte i flera låga vaser. Som servettring använde jag röda godissnören med en tulpan istoppad i varje servett.

Nu undrar ni väl (antagligen inte men jag skriver ändå) hur det har gått med gravidkilona jag ville bli av med till nyår. Inte så bra som jag önskat tyvärr, har gått ner 3 kg och har då 5 kvar. Räknar med att jag inte blir av med alla men att bara ha 2 kg kvar till vad jag vägde innan skulle vara idealiskt! Jag får satsa på beach 2012 i stället :) som alla andra. Gott nytt år på er alla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar