fredag 2 december 2011

Farfars julgran

Denna vecka har varit en jobbig sådan tyvärr men nästa vecka blir säkert bättre får vi hoppas! Största bekymret just nu är att få sonen att somna, både på dagarna och till natten. När han väl somnat på kvällen sover han bra under natten men det är själva insomningen som är problemet, kan ta upp till 1,5 timme innan han slocknar.

Har därför börjat läsa lite i Anna Wahlgrens bok "Sova hela natten" och hoppas att det finns tips där som är bra, ska ge det ett försök i alla fall har jag tänkt.

Visar bilder nedan på en julgran som jag haft så länge jag kan minnas, min farfar, som inte längre finns i livet, har gjort den åt mig, och nu får den ta plats i sonens rum. Ha en trevlig helg nu och andra advent!


Sonen undrar hur han ska få tag i julgranen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar