tisdag 18 oktober 2011

Slagbord

God kväll! Eftersom det inte produceras särskilt mycket pyssel här hemma just nu får ni nöja er med gamla saker och bilder.

Ibland händer det att jag på loppis eller Blocket köper något bara för att jag ser potential i det trots att jag inte har plats hemma, då brukar jag sälja det vidare på Blocket. Det handlar inte om pengarna jag gör på det, vilket inte är mycket, utan mer att det är roligt att "renovera" möbler och annat, jag får helt enkelt något att sysselsätta mig med, lite rastlös som jag är. Nu har jag sonen som sysselsätter mig, därav den minskade pysselproduktionen :).

Nedan visar jag ett slagbord som jag köpte begagnat och sålde vidare efter att jag gjort i ordning det. Kan ångra vissa saker jag sålt ibland och detta bord är nog ett av dem. Ni ser förhoppningsvis vad som är före och efter.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar