lördag 22 oktober 2011

Gammal goding

Inläggen duggar inte direkt tätt här på bloggen men nu har i alla fall pysselinspirationen åter infunnit sig hoppas jag så nu ska jag snart sätta igång med diverse saker. Håller bl.a. på att göra i ordning ett bord av en kabeltrumma som sonen ska ha på sitt rum.

Just nu kretsar mina tankar mest kring hur vi ska få sonen att sova i egen säng, eller snarare få honom att somna på egen hand, det börjar bli farligt att ha honom i vår säng då han skulle kunna kravla/krypa över kanten utan problem. Det kommer nog ta någon eller t.o.m. några veckor att lyckas med det hela men jag hoppas det går även om jag kommer ha svårt att inte lyfta upp honom och gosa med honom :).

Jag fortsätter visa gamla bilder på möbler jag gjort i ordning. Bordet nedan var ett enkelt bord i björk som jag målat vitt och med hjälp av schablon skrivit text på. Ha en fortsatt trevlig helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar