onsdag 12 oktober 2011

Kökssoffa

Idag har jag och lille skruttis varit på barnvagnsbio för första gången, var riktigt trevligt, det gör jag gärna igen. Filmen var helt okej men ingen höjdare, hette Paris in love. Det pysslas inte så mycket här hemma för tillfället, jag har inte riktigt tid eller energi heller för den delen, det är väl mörkret antar jag.

Jag visar en kökssoffa som jag gjorde i ordning för länge sedan. Det var en sådan där hemsk historia i furu med brun filtklädsel som ni säkert har haft någon gång i tiden :). Vi har den inte kvar för vi hade ingen plats för den utan vi sålde den vidare på Blocket. Nu ska det lagas barnmat här hemma, kyckling med bulgur blir det, samma som vi ska äta bara att sonens mat är mixad. Vill ni ha tips på bra barnmatsrecept hittade jag denna folder som hade bra tips och recept. Usch, det känns som att jag håller på att bli krasslig, hoppas inte!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar