tisdag 3 juli 2012

Fina barntapeter

Vi håller på att göra om vår klädkammare, ska tapetsera en fondvägg och försöka få upp en platsbyggd garderob på ena sidan om vi lyckas, vet inte riktigt hur ännu. Tänkte först köpa färdiga garderober på IKEA och modifiera dem men alla är för djupa för vår klädkammare så vi får se hur vi gör. Tapet har jag köpt och den ska upp imorgon, blev ett lite vågat val för att vara mig men jag ville att den skulle synas, det är ju ändå bara en klädkammare. Klädkammaren behöver verkligen organiseras upp, idag kallar vi det för skräprummet, blir tyvärr så när man inte har något förråd till lägenheten, allt möjligt hamnar där. Skäms för att visa er före-bilderna av den så småningom :).

När jag var och leta tapet tittade jag i en tapetkatalog från Boråstapeter där kollektionen heter Lilleby med barntapeter, underbara sådana! Själv fick jag välja en tapet som fanns "på plats", märkestapeterna är oftast beställningsvara så det fick bli en som fanns inne eftersom vi vill ha det gjort denna vecka. Visar två bilder från kollektionen Lilleby, vill ni ser mer går det att bläddra i detta PDF-blad.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar