onsdag 22 februari 2012

Mysigaste läshörnan



Förra veckan fick sonen detta fina lektält i present av sin snälla mormor, tack mamma! Ni hittar tältet här.

Igår fick jag ta sonen till vårdcentralen igen och en ny penicillinkur har påbörjats, infektionen i trumhinnan har inte läkt, stackars liten! Inte lätt att vara liten och ha ont, han har ändå humöret uppe för det mesta.

Här är det snorhalt ute, hade jag inte haft vagn när jag var ute och gick idag hade jag ramlat flera gånger. Hörde av min mormor som hade hört på radion att det satt 40 personer i kö till Danderydsakuten p.g.a. halkrelaterade skador, både människor som har gått till fots då och kört bil. Det positiva i det hela slasket är att jag läste en tidningsrubrik där det stod att våren kanske är här för att stanna. Kanske lite osannolikt eftersom det bara är februari men jag tror gärna på det :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar