torsdag 14 juli 2011

Besök i Ö-vik

Igår kväll kom vi upp till svärföräldrarna i Norrland, närmare bestämt en ort strax utanför Sollefteå som heter Österforse. Idag tog vi bilen till Ö-vik där vi bl.a. besökte en loppis som heter Westmans antik som bestod av tre våningar med saker. Det blev inte så mycket handlat dock, en barnbok och två småsaker i trä, jag gillar småhyllor och annat i trä som lätt går att måla och göra om till något roligare.

På vägen hem svängde vi in på en loppis vid vägen där jag fyndade fler småsaker i trä, jag ska försöka fota dem snart och lägga ut dem här på bloggen.

Vi besökte även en annan fin butik som heter Paisley där vi köpte en matchande tavla till den vi har i vardagsrummet, se bild nedan. Nu ska jag gå och vara lite social när jag fått sonen att somna.

Bild lånad från Paisley Home

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar