torsdag 1 mars 2012

Prylhylla till Molly

Denna prylhylla är beställd av min kusin Cicci till hennes dotter Molly. Hon ville ha något i grönt, lila, rosa. Blev inte så mycket lila men jag hittade inget bra papper som passade till, hyllan blev lite rörig  men jag hoppas att den funkar ändå.

Vår älskade son kommer snart att gå obehindrat, nu tar han flera steg i rad men tappar sedan balansen men idag har han gått jättemycket och verkar vilja gå mycket mer än tidigare då han varit lite feg. Det är jättekul för en redan stolt mamma!

I helgen tar vi en liten tripp upp till Norrland med förhoppningsvis några loppisrundor om det är något som är öppet. Ha en trevlig helg nu!


3 kommentarer:

  1. Jättefin!

    Du har ingen sådan prylhylla hemma till salu just nu?

    Är ute efter en till min walk-in-closet och att förvara små smycken i:-)

    Mvh Kim

    SvaraRadera
  2. Hej Kim!

    Kul att du gillar hyllan. Jag har en ommålad hylla som jag kan göra i ordning till dig. Du kan maila mig och berätta lite vad du vill ha för färger på ett ungefär på petrabla@hotmail.com.

    Mvh Petra/inspiration & pyssel

    SvaraRadera
  3. Hej Petra!

    Ååååh, vad fin den blev! Den kommer att blir superfin i Mollys rum =)

    Stort tack och kramar till dig och familjen!
    /Cicci

    SvaraRadera