måndag 6 augusti 2012

Inför förskolestarten

Vi har varit på ännu en tripp upp till svärföräldrarna och gjort lite loppisfynd som just nu håller på att målas, visar det senare. Annars är dagarna fyllda med aktiviteter, försöker pressa in så mycket som möjligt innan jag börjar jobba om en vecka, imorgon ska vi t.ex. till Kolmården över dagen.
Känns jättejobbigt att vara ifrån sonen hela dagarna nu när jag börjar jobba, tur att jag har ett jobb som jag trivs med i alla fall och jag hoppas verkligen han kommer trivas på förskolan, tur också att hans pappa tar inskolningen och inte jag :). Måste inhandla dubbla par av stövlar, regnkläder och en Fjällräven Kånken mini är ju så söta!


Stövlar från POP, regnjacka och byxor från Kappahl, väska Fjällräven.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar