söndag 15 januari 2012

Göra eget kakfat

Äntligen kommer då ett pysselinlägg! Jag var på loppis/second hand i torsdags och köpte då en enkel ljusstake som jag letat efter ett tag då jag har tänkt att jag ska göra ett kakfat, tallriken till hade jag sedan tidigare. Det var enkelt att göra och jag är nöjd med resultatet, sådant pyssel gillar väl alla? Jag använde mig bara av ett lim som går att använda på porslin.

Veckan som kommer hoppas jag blir lite lugnare än förra, jag har jobbat extra och suttit flera timmar varje kväll, förhoppningsvis blir det inte lika mycket nästa vecka. Träning inför beach 2012 skall påbörjas i veckan också :). Vår beach 2012 börjar redan i april då vi då åker till Teneriffa så det gäller att ligga i med träningen!

En ljusstake och tallrik var det som behövdes

för att göra detta kakfat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar